Доставка та повернення
Порядок доставки товару, його обмін та повернення
1. Порядок доставки Замовлення
1.1. Доставка Товарів здійснюється у відповідності до обраного Покупцем, на цьому сайті Інтернет-магазину, способу доставки та даних Покупця для доставки. Разом з товаром Продавець надає Покупцю усі необхідні документи, передбачені Законодавством України.
1.2. Покупець може обрати будь-який із можливих способів отримання Замовлення:
Самовивіз Замовлення з точки видачі за адресою: м. Львів, вул. Скельна,1;
Самовивіз Замовлення з відділення «Нова пошта»;
Адресна доставка Замовлення по Україні;
Кур'єрська доставка Замовлення по Львову;
1.3. Покупець може замовити доставку Товару на власне ім'я та адресу (відділення «Нова пошта»), а також на ім'я та адресу третіх осіб.
2. Обмін на повернення
2.1. Обмін або повернення товару з розділів «Горщики», «Скляні форми», «Еко-сумки», «дзеркала» можливе протягом 14 днів, без урахування дня покупки.
2.2. Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вид, збережено цілісність оригінального пакування товару, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий Продавцем разом з товаром.
2.3. У разі дотримання вимог п. 9.2., якщо на момент обміну або повернення, потрібного товару немає у продажу, Покупець має право розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар і отримати назад гроші.
2.4 Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України:
- живі рослини не підлягають обміну або поверненню так, як живі рослини відносяться до товарів, які швидко псуються, дуже швидко приходять в нетоварний вигляд і зберегти їх товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах і при правильному догляді. Скарга на якість живих рослин може бути прийнята протягом 1-єї доби після покупки (саме цього часу може вистачити для псування рослин без належного догляду і дотримання умов зберігання).